۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نخستین نشست هم اندیشی رابطان و روابط عمومی های سازمان اقتصادی رضوی برگزار شد

به گزارش خبرنگار سازمان اقتصادی رضوی، در این نشست که حدود ۳۰ نفر از مدیران سازمان اقتصادی رضوی و رابطان و مسئولان روابط عمومی های شرکت ها و موسسات تابعه این سازمان حضور داشتند، نقش روابط عمومی و ارتباطات و رسانه در تحقق بیش از پیش جهش تولید با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب، به بحث گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار سازمان اقتصادی رضوی، در این نشست که حدود ۳۰ نفر از مدیران سازمان اقتصادی رضوی و رابطان و مسئولان روابط عمومی های شرکت ها و موسسات تابعه این سازمان حضور داشتند، نقش روابط عمومی و ارتباطات و رسانه در تحقق بیش از پیش جهش تولید با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب، به بحث گذاشته شد. در این برنامه که به همت واحد ارتباطات و رسانه سازمان اقتصادی رضوی برگزار شد، موضوعاتی از جمله : لزوم توسعه فعالیت های روابط عمومی ها، توجه به مشکلات آن ها، ارائه راهکارهای مطلوب در این خصوص، رویکرد سازمان اقتصادی رضوی در سال جهش تولید و...  مورد اشاره قرار گرفت. در این جلسه همچنین مسئولان روابط عمومی های تعدادی از شرکت ها به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند. لازم به یادآوری است، در پایان نشست از ۴ تن از روابط عمومی های برتر سازمان اقتصادی رضوی تقدیر شد.