۳۰ مهر ۱۳۹۹

رشد ۲۰ درصدی صادرات خمیرمایه رضوی در ۶ ماه نخست سال ۹۹

مدیر عامل شرکت خمیر مایه رضوی از رشد ۲۰ درصدی صادرات محصولات این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمد صادق مروارید عنوان کرد: شرکت خمیر مایه رضوی طی این مدت، ۸۹۷ تن محصول را به ۱۰ کشور دنیا صادر کرده است. وی ادامه داد: این شرکت نمایندگان متعددی برای فروش محصولات خود در بازارهای خارجی دارد، به گونه ای که ۷ نماینده خارجی در حوزه فروش خمیرمایه رضوی فعالیت دارند. مدیر عامل شرکت خمیرمایه رضوی درباره مهم ترین دلایل افزایش ۲۰ درصدی صادرات خاطرنشان کرد: مهم ترین دلایل این موفقیت، به رصد صحیح بازارهای خارجی و تصمیم گیری صحیح و به موقع در تعامل با خریداران خارجی بر می گردد. وی با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی این شرکت بیان کرد: محصولات خمیر مایه رضوی در مقایسه با سایر برندها از رتبه بالایی برخوردار است که تک تک کارکنان شرکت نقش موثری در کسب آن داشتند. مروارید ادامه داد: کیفیت محصولات رضوی حاصل دقت و پایش مستمر در انتخاب مواد اولیه با کیفیت و همچنین نظارت مستمر همراه با دقت بر فرایند تولید است. وی تعامل و هم افزایی دانش و تکنولوژی، نظارت بر تهیه مواد اولیه مرغوب، بهینه سازی فرمولاسیون تولید محصول را از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور گسترش بازارهای صادراتی عنوان کرد. مرواید اضافه کرد: شرکت خمیرمایه رضوی همچنین سعی کرده با ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری و حفظ رضایت و عمل به تعهدات طرفین، بازار خارجی خود را توسعه دهد. وی تاکید کرد: اخذ ایزوها و گواهینامه های مورد نیاز و ارسال نمونه های بازاریابی برای متقاضیان در بازارهای صادراتی، اقدامات دیگری به شمار می رود که با هدف گسترش صادرات انجام شده است. مدیر عامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به اشتغالزایی این کارخانه تصریح کرد: خوشبختانه این شرکت با تولید محصولاتی با کیفیت، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای حدود ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است.